Työpaikat

Liity joukkoomme!

Sigmatic työpaikkana

Sigmaticilla työskentelee 10 henkilöä teknisen asiakaspalvelun, teknisen ylläpidon, tuotekehityksen, myynnin ja hallinnon tehtävissä. Tekninen asiaskaspalvelu ratkaisee asiakkaiden päivittäiset haasteet, toimii ensisijaisena kontaktina asiakkaiden suuntaan ja hoitaa myös perustason myyntiä. Tekninen ylläpito vastaa palveluiden häiriöttömästä toiminnasta kaikkina päivinä kellon ympäri. Menestyksemme takeena on ollut vahva ohjelmistokehitys, minkä ansiosta tunnemme omat tuotteemme ja käytetyn teknologian läpikotaisesti. Sigmatic Oy on osa Nebula-konsernia ja toimimme emoyhtiön kanssa samoissa tiloissa.

Sigmatic on kasvanut 16-vuotisen toimintahistoriansa aikana yhdeksi Suomen suurimmista hosting-alan yrityksistä. Vastaamme nykyisen jo yli 15 000 asiakkaan palveluiden toiminnasta ja operoimme kahta eri palvelinsalia pääkaupunkiseudulla. Olemme vannoutuneita Linux- ja UNIX-käyttäjiä ja suosimme aina avoimen lähdekoodin ohjelmistojen käyttöä.

Pidämme henkilökunnastamme erityisen hyvää huolta. Kun työskentelet Sigmaticilla, saat muun muassa:

  • Mahtavat työkaverit, joiden seurassa tekninen osaamisesi kehittyy
  • Kilpailukykyisen palkkauksen ja erittäin reilut lisät
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöhön
  • Lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut
  • Toimivan työterveyshuollon
  • Työn ulkopuolisia aktiviteetteja

Avoimet paikkamme

Technical Support Specialist

Tarjoamme nyt mahdollisuutta vakituiseen työsuhteeseen kolmihenkiseen asiakaspalvelutiimiimme. Sigmaticin asiakaspalvelutiimi toimii osana Nebulan webhosting-palveluiden 30 hengen asiakaspalveluosastoa. Asiakaspalvelumme vastaa päivittäisestä kommunikoinnista asiakkaiden kanssa niin teknisen tuen kuin myös esimyynnin suhteen. Asiakaspalvelustamme tavoittaa puhelimitse, chatin välityksellä ja sähköpostitse sosiaalisesti sekä teknisesti taitavia osaajia, joiden kanssa selviävät yleisimmät palveluihimme liittyvät tiedustelut ja ongelmatilanteet. Asiakaspalvelun tukena on joukko rautaisia ylläpitäjiä, joiden kanssa selviävät myös hankalimmatkin ongelmat. Tehtävä vastaa junior-tason järjestelmäasiantuntijaa.

Työ on kokoaikatyötä arkisin pääsääntöisesti kello 8 ja 17 välillä. Asiakaspalvelumme palvelee vastaremointoiduissa moderneissa tiloissa Helsingin Pitäjänmäessä. Voit lähettää hakemuksesi palkkatoiveineen ja liitteineen osoitteeseen rekrytointi@sigmatic.fi. Samasta osoitteesta saa myös lisätietoa tehtävään liittyen. Paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä.

Odotamme hakijoilta:
  • Oma-aloitteisuutta ja ongelmaratkaisukykyä
  • Sosiaalisia taitoja, sillä olet jatkuvasti tekemisissä asiakkaiden kanssa
  • Perustason osaamista Linux-, Apache-, MySQL- ja PHP-ympäristöistä
  • Perustason osaamista yleisimmistä julkaisujärjestelmistä (Wordpress, Joomla, Drupal jne.)
  • Kykyä työskennellä erilaisten käyttöjärjestelmien ja ohjelmistojen parissa
  • Sujuvaa, asiallista ja oikeakielistä suomen ja englannin kirjallista ja suullista taitoa
Tarjoamme:
  • Kattavan koulutuksen ja arvokasta työkokemusta
  • Kannustavan palkan sekä erinomaiset työsuhde-edut
  • Nuorekkaan, joustavan ja rennon työilmapiirin
  • Vastaremontoidut työtilat loistavien liikenneyhteyksien varrella Helsingin Pitäjänmäellä